12 Nisan 2012 Perşembe

Melo: Sürekli ağladım

“Takımdan ayrı kaldığım zamanı ağlayarak geçirdim. Riera, hocam ve arkadaşlarımdan özür diledim. Bu olay beni çok üzdü, ama pozitif açıdan inanılmaz derecede motive etti. Ben buraya tarih yazmak için geldim...”


Teknik direktör Fatih Terim’in affederek kadroya yeniden dahil ettiği Felipe Melo, yaşanan süreç hakkında ilk kez konuştu. GS TV’ye açıklamalarda bulunan Brezilyalı futbolcu, “Geçen hafta ne yazık ki kimsenin tasvip etmediği, kimsenin beklemediği bir olay gerçekleşti. Antrenmanda bu tip tartışmalar olabiliyor, ama ondan sonrasını tabii ki kimse tasvip etmiyor. Ne kadar pişman olduğumu herkes biliyor mutlaka. Böyle bir olayı kariyerimde ilk defa yaşadım, bu da son olacak zaten. Arkadaşım Riera ile konuştum ve özür diledim. O da benim özrümü kabul etti. Evde ailemle beraber inanılmaz üzüntü yaşadık. Takımdan ayrı kaldığım zamanı ağlayarak geçirdim” dedi.
‘Hocam sayesinde buradayım’
Ne kadar önemli bir aile olduklarını kanıtladıklarını kaydeden Melo, şöyle devam etti: “Hem yerli hem yabancı arkadaşlarım bana destek çıktılar, hocamızla konuştular. Özellikle hocamın beni affetmesi kişisel olarak benim için çok önemliydi. Çünkü Galatasaray’a onun sayesinde geldim, onun sayesinde burada oynuyorum. Bu olay beni çok üzdü, ama pozitif açıdan inanılmaz derecede motive etti. Ben buraya güzel bir tarih yazmaya geldim. Bundan sonraki tek hedefim Galatasaray’a maksimum şekilde yardım etmek.”
İkisi de idmana çıktı
Geçtiğimiz hafta yaşanan kavgayla gündeme damga vuran Felipe Melo ile Albert Riera, teknik direktör Fatih Terim tarafından affedilmelerinin ardından ilk kez idmana çıktılar. Florya Metin Oktay Tesisleri’ndeki çalışma GS TV’den canlı olarak yayınlanırken, takımdaki tüm futbolcuların oldukça neşeli olduğu gözlendi. Melo ile Riera’nın da aralarında konuşup, sorunları geride bırakmış görünmeleri dikkatlerden kaçmadı. Terim’in her iki futbolcusunu da Beşiktaş derbisinin kadrosuna alması bekleniyor. Sarı-Kırmızılı ekipte sakatlığı süren Serkan Kurtuluş ile kırmızı kart cezalısı Emre Çolak dışında eksik bulunmuyor. Galatasaray’da kritik derbinin hazırlıkları bugün de saat 12.00’de basın ve taraftara kapalı olarak gerçekleşecek.





Fanatik

0 yorum:

Yorum Gönder