7 Nisan 2012 Cumartesi

Sema'dan sonra artık kimseyle evlenemem!

 

10 yıllık eşi Sema Şimşek’ten kısa bir süre önce boşanan Burak Hakkı, kendini işe verdi. Biten evliliği hakkında ilk kez konuştu.

 


* Sema Şimşek’ten boşandıktan sonra yeni bir hayata başladınız. Memnun musunuz halinizden?
- Memnunum, evet... Duygular da ilişkiler de organik ve bu yüzden hepsinin bir ömrü var. İnsanların da, ilişkilerin de inişleri, çıkışları ve ölümleri var. Sevgi, ilişki, organik bir canlı gibi. Zamanla artıyor, azalıyor. Bittiği zaman da sürdürmenin anlamı olmuyor.
* Bunu sormak için henüz erken belki ama; yeniden evlenmeyi düşünür müsünüz?
- Düşünmem. Zaten hayatıma Sema girmeseydi, evlenmezdim. Başka bir kadınla evlenmezdim. Benim evlilik tanımımda Sema vardı.
RÜZGAR OLGUN DAVRANIYOR
* Bir ölümün ardından yas tutulur, siz biten evliliğinizin ardından yas tutuyor musunuz?
- Yok. Bu doğal bir süreç.   
* O süreç herkesin gözü önünde yaşandı. Arada olumsuz haberler de çıktı. Oğlunuz Rüzgar, şu an çok küçük ama etkilenmeyecek mi bu durumdan?
- O, annesinin ve babasının nasıl insanlar olduğunu biliyor. İleride bu yazılanları okusa da etkilenmeyecektir diye düşünüyorum. Her şeyin farkında aslında. Şu an 4 yaşında ama çok olgun davranıyor.
* Sema Hanım’ın boşanma sürecinde ilginç iddiaları olmuştu. Şimdi aranız nasıl?
- Sema’yla diyalog halindeyiz, her gün çocuğumuz hakkında konuşuyoruz. Rüzgar’la ilgili olarak evliliğimizden farklı bir süreç yaşanmıyor.
Bosna Savaşı’nı anlatan “Mavi Kelebekler” dizisinin kadrosuna katılan ünlü oyuncunun gündeminde beş yeni proje daha var. Bunlardan biri de “Kısır Döngü” adlı film. Anlaşma sağlanırsa, Hakkı dünyaca ünlü İspanyol oyuncu Penelope Cruz’la başrolü paylaşacak.
* “Mavi Kelebekler”de bir komutanı oynuyorsunuz. Daha önce de komutan rolü istediğinizi söylemişsiniz. Neden özellikle komutan rolü?
- Bana polis ve asker rolleri çok geliyor. Daha önce de “Sakarya Fırat” dizisi için bir rol gelmişti ama şehir dışına çıkmak istemediğim için olmadı. İçimde bir ukdeydi komutanı canlandırmak. Bazı rolleri kendinize daha fazla yakıştırabiliyorsunuz, ben de kendimi bu tip rollerde çok rahat hissediyorum.   


* Nasıl biri Mirza Komutan? Sert bir asker mi?     

- Mirza, 1992-1995 yılları arasında yaşanan savaşta görev almış bir komutan. Ailesi Sırplar tarafından katledilmiş, bu yüzden aslında o da ölmek istiyor, kurşunların üstüne gidiyor. Çok normal bir adam değil. Aslına bakarsanız savaşı da sevmeyen bir adam... Karakter bana çok ilginç geldi.
MİRZA KOMUTAN RAMBO GİBİ
* Bu diziye “evet” demenizin tek nedeni komutanı oynayacak olmanız mıydı?
- “Mavi Kelebekler”, sosyal içeriği olan bir dizi. Bosna Savaşı’nı anlatıyor. Kimsenin görmek istemediği, üstü kapatılmış olayları ekrana taşıyor. Bu da önemli bir faktördü tabii.
* Sizin savaşçı bir yapınız var mı? Yoksa durumu kabullenir misiniz?
- Benim savaşçı yönüm pek yoktur, ancak inandığım şeyler için savaşabilirim. Emin olmadığım şeyler için savaşmam.
* Senaryoyu okurken en çok neler etkiledi sizi?
- Beni “Reyting alır mı?”dan çok, bir işin neye hizmet ettiği ilgilendiriyor. Diyaloglara da çok takılan biriyim. Bu durumu “Kızım Nerede?” dizisinde çok yaşadım. Sette her gün yönetmenle birlikte diyalogları tekrar yazıyorduk. Kendi senaristimize laf söylüyorduk, çünkü diyaloglar kalıp halinde olunca iş gerçeklikten uzaklaşıyor. “Mavi Kelebekler”de ise diyaloglar çok güzel yazılıyor. Her bölümde slogan olabilecek cümleler çıkıyor.
* Sizin rolünüz neye hizmet ediyor?
- Dizinin ilk 20 bölümünde hep dram vardı. Benim karakterimle birlikte diziye pozitif bir enerji geldi. Rambo gibi bir adam Mirza Komutan. İnsanların morallerini yükseğe çıkardı.
* Daha önce, bir projeye sonradan dahil olamayacağınızı söylemiştiniz. Acaba bu işe başlamanızda “Artık yeni bir hayata başlıyorum, hemen bir iş bulmalıyım” düşüncesi mi ağır bastı?
- Ben bir projeye ilk gününde başladığımda, o işe sahip çıkıyorum. Yani durumun söylediğinizle ilgisi yok, erkeklerde öyle düşünceler olmuyor pek.
PENELOPE CRUZ İLE BAŞROL OYNAYABİLİRİM
* Yurtdışında da projeleriniz olacakmış...
- Evet, “Kısır Döngü” adlı bir filmimiz var. Aslında bu yıl çekecektik ama ertelendi. Diğer başrol oyuncusu bayağı büyük bir isim olacak. Şu an Penelope Cruz ile görüşüyorlar.
* Konusu ne filmin?
- Organ mafyasıyla ilgili bir film. Bunun dışında iki yabancı, iki de yerli proje için görüşmeler yapıyorum.
* Penelope Cruz’la çalışma ihtimali sizi heyecanlandırıyor mu?
- Şimdi isim telaffuz etmeyeyim ama daha büyük isimlerle de konuşuyorlar. Penelope Cruz da çok büyük bir oyuncu tabii ki. Benim için çok heyecan verici bir durum ama asıl heyecan filmi çekerken olacak.
ALMA'NIN HİÇ KAPRİSİ YOK
* Angelina Jolie’nin yönettiği “Kan ve Bal Ülkesinde” filminde rol alan Alma Terzic de “Mavi Kelebekler”e katıldı. Nasıl onunla çalışmak?
- Çok iyi, hayat dolu bir insan. İyi de bir oyuncu. Hiç kaprisi yok, çok rahat çalışıyoruz.
* Türk dizileri hakkında ne düşünüyormuş?
- “Amerikan dizilerinde teknik konular işleniyor, sizde daha ailevi, daha kalbe yönelik konular var. İnsanlar da bunları arıyor” gibi bir yorum yaptı


0 yorum:

Yorum Gönder